Taffii Hyvinvointikeskus

MAKSU-, TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT

MAKSU-, TOIMITUS-, JA PALAUTUSEHDOT

Tämä verkkokauppa on hyvinvointikeskus TAFFIIN omistama verkkokauppa. Satun valmennus ja liikuntapalvelut (y-tunnus 2961339-6) ylläpitävät tätä verkkokauppaa. Voit ottaa yhteyttä tarvittaessa verkkosivuston yhteystietoihin. Satun valmennus ja liikuntapalvelut pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksuehdot:

Maksupalvelutarjoaja Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com 

Toimitus ja toimituskulut:

Verkkokaupan kassalla asiakas valitsee sopivan toimitustavan ja hinta valinnan mukaan päivittyy suoraan verkkokaupan kassalle. Mikäli tuote vaatii asiakkaalle tuotteen lähettämisen, asiakas valitsee tuotteen toimitustavan joko noutona paikanpäältä tai vaihtoehtoisen lähetystavan joka on Suomessa postin kuljetuspalvelut. Toimitamme tuotteita vain Suomen rajojen sisälle. Sähköisesti toimitetuista tuotteissa, kuten lahjakortit ei ole erillisiä kustannuksia. 

Toimitusaika:

Toimitusaika on se aika jolloin siirrämme tuotteen postin kuljutuspalvelun haltuun. Toimitusaika on yleensä 1-3 vrk tilauksesta. Mikäli tuote noudetaan hyvinvointikeskus TAFFIIN toimitiloista valtarintieltä, voi tuotteen noutaa respan aukioloaikana. Ladatut kulkukortit voit noutaa kun olet tulossa seuraavan kerran liikkumaan paikanpäälle. Lahjakortit toimitetaan sähköisesti sähköpostiin 1-2 vrk aikana. Pyhäpäivät voivat vaikuttaa toimitusaikaan.

Peruutusehdot ja tuotteiden palautus:

Jumppakortin hankinta on sitova osto. Asiakas päättää hankkia liikuntakortin, ei sillä ole palautusoikeutta. Kulkukortti tehdään asiakkaalle henkilökohtainen tilauksen jälkeen. Luethan sivuiltamme ohjeet ja säännöt ennen kortin hankintaa osoitteesta. https://www.taffii.fi/sopimussaannot-ja-ohjeet/

Sinulla ei ole verkkokauppaostoksen peruuttamisoikeutta, jos olet tilannut digitaalisen sisällön, jonka toimittaminen on sähköisesti aloitettu, kuten lahjakortti, treeni-ohjelma tai ravinto-ohjelma.

Muiden tuotteiden osalta peruutus tulee tapahtua 14 vrk, ostohetkestä (vaatteet sekä lisäravinteet). Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Postimaksua ei palauteta takaisin asiakkaalle. Voit käydä noutamassa, palauttamassa tai vaihtamassa tuotteen toimipisteessä maksutta. Maksu palautetaan asiakkaalle 14vrk kuluessa tuotteen saapumisesta takaisin toimijalle. Maksu palautetaan verkkokaupan Paytrail Oyj:n kautta.  Otathan yhteyttä peruutuksesta alla oleviin yhteystietoihin.

Mikäli tulee kysyttävää verkkokaupasta, tilauksesta, peruutuksesta tai toimituksesta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme;

info@taffii.fi

puhelin 044- 2017778 (klo 11-16.30 aikana)