taffii_logo_vector

Ajanvaraus

Ryhmäliikunta

tapahtumat

Ryhmäliikunta on liikuntamuodoista monelle se mieluisin sen monipuolisuuden vuoksi. Meidän avullamme löydämme varmasti myös sinulle sopivan harjoittelumuodon ja keinon saavuttaa tavoitteesi.

 

Meidän ryhmäliikuntatuntimme ohjaavat alan ammattilaiset, joka tekee tunneistamme turvallisia ja helppoja jokaiselle.

 

Meille jokainen voi tulla omana itsenään, joten olitpa sitten jo usean lajin konkari tai vasta miettimässä liikunnan aloittamista, olet tervetullut!

Jumppalukkari

Varaa paikka ryhmäliikuntatunnille

Ajanvarauksen voit tehdä oheisen napin kautta.

Verkkokauppa

Verkkokauppaan pääset oheisen linkin kautta

Liikuntaryhmät

Liikuntaryhmät alkavat säännöllisesti muutaman kerran vuodessa, tiedustele Satulta milloin uudet liikuntaryhmät taas alkavat, jos alkamisajankohta ei ole näkyvillä.

kahvakuula
Kahvakuula

Kahvakuula on monipuolinen, koko kehoa kuormittava liikuntamuoto.

Laji kehittää erityisesti voimakestävyyttä sekä tasapainoa.

Treeni vahvistaa keskivartaloa ja tukilihaksia.

Kuntosi kasvaa ja hapenottokyky sekä verenkiertoelimistön toiminta kehittyy.

Sopii aloittelijoista jo pidempään liikkuneille.

pumppi
Pumppi

Suosittu lihaskuntotunti, jossa käytetään vastuksena levytankoa ja painoja, steppilautaa sekä käsipainoja.

Ohjaaja neuvoo painojen valinnassa.

Sopii kaikentasoisille liikkujille.

rpv
RPV

RPV (reisi,pakara,vatsa) käyttäen kehonpainoa sekä vaihtuvasti lisäpainoja.

Sopii aivan kaikentasoisille liikkujille, itse voit määrittää oman toistomäärän.

Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily on hauska ja tehokas liikuntamuoto, joka parantaa lihaskuntoa ja peruskestävyyttä.

Kuntonyrkkeilystä myös helpotusta niska-hartiaseudun jumeihin.

Tuntirakenne koostuu lyhyestä tekniikkaosioista, lyöntiharjoitteista yksin sekä pareittain, myös lajinomaisia lihaskuntoharjoitteita tehdään tunnin aikana.

Isketään säkkiin sekä pistareihin.

Sopii kaikentasoisille kuntoilijoille.

Suosittelen ensisijaisesti omia hanskoja. Jos kuitenkin tarvitset hanskat niin ilmoita ohjaajalle etukäteen.

toiminnallinen kuntopiiri
Toiminnallinen kuntopiiri

Hikitakuu!

Kiertoharjoittelulla toteutettu lihaskuntotunti koko keholla, jossa nostetaan myös sykettä.

Liikeet tehdään käyttäen kehonpainoa tai vaihtuvien välineiden kanssa.

Tunnilla voit itse määrittää toistomäärän, eli tunnilla voit laittaa itsestäsi likoon 110% tai tehdä kevyemmin.

Sopii kaikentasoisille liikkujille.

Tanssimix
Tanssimix

Hyvän fiiliksen tanssitunti painottuen lattareihin ja showtanssin vallattomiin rytmeihin.

Ei paineita suorittamisesta tai tekniikasta, helppoja askelkuvioita.

Sopii kaikille liikkujille.

jättipallojumppa
Jättipallojumppa

Koko kehon tehokas treeni apuna käyttäen jättipalloa.

Tunti on nivelystävällinen ja sopii aloittelijoista jo pidempään liikkuneisiin.

Pallolla jumppaaminen kehittää lihaskuntoa ja koordinaatiota.

Mahtavia avauksia ja kiertoliikkeitä rangalle!

Tunnin voi suorittaa jokainen oman tason mukaan.

Lempeä jooga

Tunnit ovat rauhallisia, pysähtymiseen ja läsnäoloon painottuvia, joten aikaisempaa kokemusta joogasta et välttämättä tarvitse.

Tunneilla yhdistetään perinteistä joogaa sekä FasciaMethod-tunneilta tuttuja liikkeitä.

Tunnit ovat lempeitä, mutta tehokkaita niiden vaikuttaessa myös faskioihin.

Joogaan tullessa riittää, että mukana on mukavat vaatteet sekä avoin mieli.

tilaustunnit
PK-sisäpyöräily

Treenaaminen peruskestävyysalueella kehittää yleistä kestävyyttäsi: se parantaa kehosi kykyä käyttää rasvaa energianlähteenä eli kykyä polttaa rasvaa.

PK-alueen treeni on maksimisykkeestä n. 60-70%.

Suositellaan kaikille liikkujille pitämään myös huolta PK-alueen kuntoilusta.

foamrollaus
INTERVAL-sisäpyöräily

Korkean intensiteetin tunti, jossa tehdään treeniosuuksia myös vauhti- ja maksimikestävyysalueella.

Se parantaa kehosi kykyä sietää veren korkeampia maitohappopitoisuuksia.

Mahtavaa revittelyä porukassa!

Tunnin taso on keskiraskas/raskas.

foamrollaus
Foamrollaus

Tehostaa verenkiertoa ja edistää palautumista.

Lisäksi se poistaa venyttelyn tavoin, paikoin jopa tehokkaammin, kireyttä lihaksista, nivelsiteistä, jänteistä ja sidekudoksesta.

Edistää kokonaisvaltaisesti kehon liikkuvuutta parantaen tehokkaasti lihaksia ympyröivien lihaskalvojen joustavuutta.

iisipyöräily
Iisi pyöräily

Kevyt 30min kestävä harjoite.

Sopii hyvin aloittaville sisäpyöräilijöille tai kevyenä palauttavana harjoitteluna tai vaikka kahden harjoituksen yhdisteenä.

Sopii kaikentasoisille liikkujille.

Dancefit

Helppo ja hauska rytmillinen tunti, jossa yhdistetään tanssia, askeltamista steppilaudalla ja tehdään vuorottain lihaskuntoharjoitteita.

 

Energisyys tarttuu varmasti mukaan myös kotipakettiin!

tilaustunnit
Aloittajan kuntojumppa

Matalan kynnyksen jumppatunti.

Tänne uskaltaa heittäytyä mukaan, vaikka viimeisestä liikuntakerrasta olisi kulunut jo tovi.

Meillä on joka viikko vaihtuva tunti ja vaihtuvat liikuntavälineet.

Tutustutaan muihin ryhmäliikuntatunteihin rauhallisempaan tahtiin.

Täällä saa vaikka ääneen huutaa, että ei jaksa!

Äänimaljarentoutus

Tervetuloa äänimatkalle tiibetiläisten maljojen johdattelemana.

Äänimaljarentoutus on ääniaaltoihin perustuva lempeä rentoutusmuoto. 

Rentoutuksen aikana harmonisten äänien ja lempeiden värähtelyiden avulla on mahdollista päästä syvään rentoutumisen tilaan.

Koostuessamme pääosin vedestä äänimaljojen kauniit soinnut kulkevat läpi kehomme nesteitä rentouttaen niin kehon kuin mielenkin.

Äänimaljarentoutuksessa on mahdollista osallistua joko selällään maaten tai istuen.

Varaa yllesi mukavat, joustavat vaatteet.

Alustaa ei tarvitse tuoda, mutta ota mukaasi pieni tyyny, jos haluat nauttia äänistä selällään maaten.

latinomix
Latinomix

Latinomix on rentoa ja hauskaa veivaamista helppojen lattariaskelikkojen mukana.

 

Tunnilla tutuksi tulevat mm. salsa, samba, cha cha, reggaeton ja jive.

 

Tanssimme helppoja koreografioita suoraan musiikkiin, joten et tarvitse aiempaa tanssitaustaa, vaan riittää että heittäydyt lattarimusiikin vietäväksi.

pilates
Jooga+Pilates

Jooga+pilates on lempeä, mutta tehokas yhdistelmä kehon liikkuvuutta parantavaa joogaa ja keskivartalon tukilihaksia vahvistavaa pilatesta.

 

Tunneilla keskitytään rauhallisilla harjoitteilla kehittämään lihasten ja nivelten liikkuvuutta, sekä vahvistetaan keskivartalon tukilihaksia.

 

Ei sisällä vaikeita liikkeitä, joten sopii kaikille! 

zumba
Zumba®

Iloinen ja vauhdikas latinorytmeihin pohjautuva tanssitunti.

 

Koreografiat ovat mukaansatempaavia ja helposti seurattavia. 

Hyvän yön jooga
Lempeä joogatunti joka aktivoi parasympaattista hermostoa tehokkaasti. Tämä puolestaan auttaa sinua rentoutumaan ja päästämään irti kiireen tunnusta. Tunti sisältää pehmeitä jooga asanoita, rauhaisaa hengitykseen tutustumista sekä rentoutumista viltin alle kääriytyen. Tämän tunnin jälkeen oletkin jo valmis yöpuulle!
Sopii hyvin niin ensikosketukseksi joogaan, kuin jo pidempään joogaa harrastaneille. 
crossi
Crossi

Tavoitteena on treenata voimaa, kestävyyttä sekä räjähtävyyttä sekä pitää nousujohteisuus treeneissä. Treeniporukasta saat fiilistä, kannustusta ja ohjaajan valvovan silmän alla uskallat tehdä treenin myös niillä kovemmilla painoilla kohti sinun omia tavoitteitasi. 

Tätä ryhmää emme suosittele aloittaville harrastajille. Levytankoharjoittelu tai kuntosaliliikkeet ovat sinulle entuudestaan tuttuja tai olet käynyt esim. Satun ohjaaman voimailukurssin. Emme käy tällä tunnilla enää perusteita läpi.

 

Hox! Tunti on vain kuukausijäsenille!

barre
Barre

Klassisen baletin pohjalta suunniteltu kuntoilumuoto, joka kehittää aerobista kuntoa, samalla opit tuntemaan kehosi liikelaajuudet ja käyttämään niitä. Harjoitukset parantavat kehon ryhtiä, tasapainoa sekä kehittävät voimaa ja notkeutta unohtamatta baletin siroutta ja sulavuutta. Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille.

voima & liikkuvuus
Voima & Liikkuvuus

Tunnilla kehitetään voimaa ja huolletaan kehoa lempeällä tavalla.

Rauhallinen tunti sopii kaikentasoisille liikkujille.

foamrollaus
TAFFII- pyöräily

Keskiraskas tunti, jonka voi tehdä myös kevyemmin.

 

Ohjaaja antaa vaihtoehtoja tunnin aikana, mikäli haluat tehdä pyöräilystä interval tyyppisen treenin tai mikäli haluat pysyä peruskestävyys alueella. Tunti sopii siis monelle liikkujalle

Trimmi
Trimmi

Koko kehon rytminen lihaskuntotunti.

 

Alkuun rytmistä askeltamista ja vaihtuvilla välineillä sekä kehonpainolla lihaskunto-osuus. Tunti on nopeatempoinen, mutta sopii kaikentasoisille liikkujille. Ohjaaja antaa vaihtoehtoja liikkeiden tekemiseen.

Ylävartalotunti
Ylävartalotunti

30minuutin mittainen ylävartaloa kuormittava lihaskuntotunti vaihtuvin välinein tai kehonpainolla. Käytetään mm. Pumppitankoa, käsipainoja, kahvakuulia.

Alavartalotunti
Alavartalotunti

30 minuutin mittainen alavartaloa kuormittava lihaskuntotunti. Käytetään kuminauhoja, steppilautoja, pumppitankoa, kahvakuulia tai kehonpainoa.

Ota yhteyttä